Chcete zaujmout na trhu?
Máme pro vás skvělé řešení, ve chvíli kdy zákazník vyhledá váš produkt je strategie produktového videa velice účelná, jde o způsob efektivního informování, kde vaši klienti získají motivaci a chuť si právě váš výrobek či službu koupit.
Základem produktového videa je sjednotit zajímavý příběh který upoutá a zajistí účinnou reklamu jenž zaručeně zvyšuje poptávku.
Potencionální zákazníci mají na internetu výběr ze stovek značek jsou doslova zaplavení nabídkami a produkty, kdykoliv jsou rozhodnuti si něco koupit. Zákazníci přes online prodej nemohou vidět, cítit a testovat proto podle zprávy 70% obchodníků říká že, videa jim pomáhají zvyšovat míru konverze.
1. Kapitola
Leadr obsahů
V posledních několika letech se videa staly králi obsahu. Rok 2018 byl vysloveně rok revoluce videonahrávek. Podle statistik společnosti Wyzowl 63% podniků začalo používat techniku marketing video obsahu. Dalších 82% se domnívá že video marketing je jejich důležitou součástí strategie.
Video marketing může být přirozeně vaším novým přírůstkem do vaší sady nástrojů pro propagaci.
Například: přidáním videa na vaši vstupní stránku může zvýšit konverzi o 80%.
Videa fungují dobře v jakékoliv kategorii.
Koneckonců vidění je náš dominantní smysl pro informace, přenášející se do našeho mozku, jsou vizuální, v tom případě pokud na nás má vliv pouhý obrázek tak jeho pohyblivost výrazně posílí zapojení cítění a přinese úrodu vaší firmě.
Video ukazuje velkou návratnost investic a buduje důvěru, ta je však cílem sama o sobě, chceme vytvářet koncept založený na důvěře a dlouhodobých vztazích. Lidé přicházejí sami tím že jim poskytneme užitečné informace, video tohle vše zvládne jak řekl: Mark Schaefer, výkonný ředitel Schaefer Marketing Solutions.
Video podle všeho zaujme a podnítí emoce. Pravděpodobně i v dnešní době jsou lidé skeptičtí vůči nákupů výrobků a služeb po internetu kvůli podvodům. Nicméně dobrá videa prezentují vaše produkty v konverzační formě, to vytváří osobitý přístup, z toho důvodu 57% spotřebitelů prohlašuje že jim video poskytuje větší jistotu při nákupu po internetu online.
Máte 53x vyšší pravděpodobnost že se objeví na googlu jako první když budete mít na svém webu vložené video, ano i videa ovlivňují optimalizace vyhledávače.
Videa si zasloužila oblíbenost
Stalo se populární pro svoji lehkou konzumaci která nám přinese odpočinek od textových informací online to je prý důvod, proč svět údajně sleduje 1 miliardu hodin sociálních videí na youtube denně. Videoklipy ve vynikající kvalitě, jsou dobrou investicí a mohou být použity na více kanálech, jsou značně univerzální.
2. Kapitola
Produktové video
Základem je pohotovost, účinnost a flexibilita.
Je to vysvětlující video které efektivně a účinně dává najevo výhody produktu.
Ukáže produkty v akci a inspiruje potencionální kupce, působivými příběhy.
Je to definice která představuje videonahrávku o tom, jak váš produkt funguje v reálném životě.
Video je univerzální a poutavý formát obsahu který nám nejen poskytuje skutečný obraz toho co se děje, je ho také snadné sdílet na několika platformách a spotřebitelům se to líbí protože je snadno stravitelné, zábavné a poutavé.
Charakter videa
V prvním bodě se může zaměřovat na vlastnosti a charakter výtvoru, nebo jsme schopni se soustředit na to aby video ukázalo jakým způsobem může výrobek zjednodušit život a zmírnit bolestivé situace se kterými se klienti mohou setkávat. Také vizuálně vykazuje hmatatelné výhody produktu. Kvalitní produktové video má tendenci ukazovat schopnost jak řeší problémy. Jedná se o video, které poskytuje bohatý a zajímavý příběh jenž předvádí funkčnost v reálném světě a tím poukazuje na jeho vysokou kvalitu.
Mnoho produktů může těžit z produktového videa.
Společnosti s komplikovanými produkty mohou pomocí videa usnadnit pochopení platforem.
Společnosti s velkým počtem produktů mohou propagovat řadu značkových produktových videí, když přijdou s něčím novým.
Pro klienta je video zážitkem jelikož pociťuje mnohem více než při interpretaci pracovníků.
Video vytvoří v mysli spotřebitele lepší trvalý dojem, takže vlastnosti produktu mohou být prožívány spíše než vysvětlovány. Lidé pravděpodobněji uchovávají informace přijaté prostřednictvím videa, protože informace jsou prezentovány prostřednictvím zvukových a vizuálních kanálů. Proto, když společnosti potřebují něco rychle vyjádřit o produktu, je to nejlepší způsob, jak to udělat.
3. Kapitola
Vlastnosti kvalitního produktového videa
- Kvalitní produktové video se nezaměřuje na samotný produkt ale na příběh lidí, kteří jej používají.
- Má poutavý dialog a vyprávění.
- Je dost dlouhé na vysvětlení výhod produktu ale přiměřeně krátké na udržení pozornosti diváka.
- Profesionalita, kvalita.
- Vyplývající ze srovnání vztahu k produktu.
- Vcítění a relativita
4. Kapitola
Které je to nejlepší pro vás?
Produktové video ve virtuální realitě
(Product video at the virtual reality)
Při tomhle zážitku vám může běhat mráz po zádech. Výhody videa ve virtuální realitě zanechají v zákazníkovi dlouhodobý pocit a naléhavost právě váš produkt koupit.
Na vlastní kůži si klient zažije i vyzkouší produkt v různém provozu tak jak on uzná za vhodné. Virtuální realita umožňuje uživateli se ocitnou ve simulovaném prostředí, vytváří iluzi skutečného světa takže uživatel bude mít zažije nezapomenutelný moment.
Ukázková videa neboli Demonstration videos
Účinnost ukázkového videa je ohromující, jedná se o zvýraznění produktu a jeho vlastností, ukazuje jak může zákazník výrobek používat.
Ukázková videa naléhají na lidi aby si zboží zakoupili, dává nám najevo že může vyřešit problém co nejrychleji a efektivně nebo také je schopno ukázat jak produkt dělá život zábavnějším a jednodušším.
Krátký příběh ve videu je uzpůsoben tak aby klienta pobavil a zaujal. Video spíše zobrazuje než vypráví, také používáme vizuální prostředky k shrnutí klíčových obchodních výhod např: bezpečnost, přesnost, finanční a environmentální.
Video snímání obrazovky (Screen capture video)
Nejvíce doporučované video, pokud se jedná o online produkty jako například softwarové programy, webové stránky, webové aplikace.
Video nám ukazuje jak postupovat krok za krokem, účelem je školení zákazníků, výukových programů nebo videí s postupy které ulehčí práci s jinak matoucími procesy.
Video se používá navíc k popisu výhod produktu, může být použito i pro propagační nebo marketingové účely.
Animační a kreslená videa (Animation and cartoon video)
Animační videa jsou v dnešní době velice oblíbená pro svůj neuvěřitelný pocit který si zákazníci po shlédnutí odnáší. Dokáže se pozitivně vstřebat do mysli spotřebitele na dlouhou dobu.
Fungují dobře u většiny typu produktu, vytváří nezapomenutelný charakter který se těsně pojí s vaším produktem a může být důvodem kvůli čemu jste odlišní od konkurence.
Animované video se hodí i když nemáte fyzický produkt nýbrž službu i v tomhle případě můžete využít animované nebo kreslené video.
3D Video
Všichni z nás určitě už slyšeli o 3D.
Tenhle typ videa je pro veřejnost více atraktivní než tradiční videa.
Narozdíl od ostatních vzorů nám nabízí flexibilitu při sdělování informací o vašem produktu.
Dokáže přesněji popsat detaily produktu což u tradičních videí nemůžeme takto postřehnout.
Pro spotřebitele je 3D video více působivé.
5. Kapitola
Proč si vybrat právě nás?
Našim hlavním cílem je pro vaši firmu vytvořit fungující a působivé služby aby splnili očekávání našich zákazníků
Pomůžeme aby vaše poptávka vzrostla zároveň s důvěrou na trhu, chceme odvést kvalitní práci která se dostane do podvědomí zákazníka. Nabízíme vám partnerství s nadšeným týmem mladých lidí který vám zaručeně přinese profesionální přistup a výběr služeb které firma poskytuje.
Naše ochota kooperace se nese v příjemném duchu a vždy se snažíme přinést nejlepší výsledky.
Dáme vašemu videu všechny potřebné znaky což je kontext.
Video bude dávat smysl.
Sdělíme vše potřebné a zároveň pobavíme diváky.
Bude se vztahovat na potencionální zákazníky a ukážeme jak produkt řeší problémové situace v krátkém poutavém příběhu.
Pomůžeme vám prorazit na trh a rádi zodpovíme veškeré otázky. Těšíme se na pohotovou spolupráci.