Virtuální prohlídka Google Street View
Pokud uvažujete o přidání obsahu pro marketing značky, existuje několik dobrých důvodů, proč zvážit virtuální prohlídku Google.
Virtuální mapa světa roste rychleji než kdy jindy. Technologie, která Vám umožní virtuálně navštěvovat místa na Zemi se nyní vejde do našich kapes a je od Googlu zdarma. Způsob, jakým lidé vyhledávají a objevují, je propojen s technologií virtuální reality. Zde je návod, jak může fungovat ve Váš prospěch.
Podle dostupných statistik virtuální prohlídka Google street view prokazatelně zvyšuje zájem zákazníků.
Co je virtuální prohlídka Google Street View?
Virtuální prohlídka Google je simulace existujícího místa, obvykle složeného ze sekvence obrázků od důvěryhodné agentury nebo agentury Street View.
V tomto případě se vytvoří více 360 stupňových fotek a poté se přidají do Vašeho seznamu Moje firma na Googlu jako propojená virtuální prohlídka. Nová virtuální prohlídka je nyní viditelná spolu s Vašimi dalšími informacemi o poloze, takže hledající zákazníci mohou získat lepší představu o tom, jaké to Vás osobně navštívit. Věrohodně.
Veškerý servis (pořízení fotek, postprodukci, upload na Google) zajišťuje ověřená agentura.
Ukázka virtuální prohlídky Google Street View
1. Kapitola
Zvýšená kvalita obsahu zlepšuje interakci
Dobře optimalizovaný zápis na Google znamená ten, který je plný obsahu nad rámec pouze obchodního názvu a základních informací. Čím kvalitnější a profesionální obsah, tím lepší je váš dosah a hodnocení na Googlu.
Do seznamu Google Moje Firma máte několik způsobů, jak přidat obsah, například:
Webová stránka
Přidejte odkaz Vašich webových stránek pro zvýšení důvěryhodnosti své firmy.
Příspěvky
Přidávejte nové informace na svůj profil. Funguje podobně jako sociální sítě.
Fotografie
Ukažte světu, jak vypadá Vaše prodejna. Přidejte fotky Interiéru a exteriéru.
Hodnocení zákazníků
Můžete reagovat na recenze Google přidáním vrstvy interakce a transparentnosti.
Videa
Nahrajte zajímavé videa na profil Google moje firma. Opět zvýšite svoji důvěryhodnost.
Virtuální prohlídka
Jeden z nejzásadnějších faktorů podle kterých Google hodnotí důvěryhodnost firmy.
Virtuální prohlídka pro většinu lidí stále obsahuje hlavní faktor wow. Každý zákazník, který si prohlíží Váše místo na Googlu, si tento zážitek opravdu užije. Navíc to umožní zákazníkovi vědět, že jste věrohodní a využíváte aktuální technologie a máte v plánu na trhu nějakou tu dobu působ
Chvíli předstírejme, že provozujete restauraci a chcete zajistit, aby Vás Vaši zákazníci našli na Googlu.
Určitě byste chtěli nějaké skvělé fotografie vaší nabídky, jídla a vnitřku jídelny. Ale pokud byste se rozhodli pro uskutečnění 360 virtuální prohlídky Google, přitažlivost, interakce a čas strávený by mohl být dvojnásobný.
Lidé tráví čas procházením se po Vašem místě prakticky oproti prostému proklikávání fotografií. Rozdíl je v tom, že prohlídka dává skutečný pohled na Vaše místo.
Pokud máte virtuální prohlídku svého místa, Google to interpretuje jako pozitivní organickou interakci s Vaším záznamem.
Virtuální prohlídka Google zvyšuje hodnocení na Googlu.
Zdvojnásobení fotografického obsahu, který máte na Googlu povolen, by tedy nedával žádný smysl. Jedině až nové médium obsahu zvyšuje relevanci Vašeho podniku.
Čím více obsahu máte na Google moje firma, tím více jste relevantnější pro vyhledávání.
2. Kapitola
Ukazujte to, co se těžko popisuje
Vaše místo má krásné vybavení, skvělou atmosféru a úžasné lidi, kteří v něm pracují. Jak to okamžitě popíšete, aniž byste řekli slovo? Nejlepší technologické řešení je virtuální prohlídka Google street view.
Virtuální prohlídka Google umožní Vašemu zákazníkovi na vlastní oči okamžitě zažít atmosféru a pocit Vašeho místa. Trik, díky kterému se jejich mozek cítí, jako by tam už byli.
Uživatelé mohou chodit do různých částí Vašeho místa, která se rozhdonou navštívit. Profesionálně dělané prohlídky jsou prováděny v tak kvalitním formátu, že si je můžete přiblížit a zobrazit vše, co potřebujete, rozlišení fotografií začínají na 4K a výše.
Nejlepší způsob, jak ukázat svůj prostor je virtuální prohlídka Google street view
Zastaralé vizualizace matou zákazníky
Například existují firemní obrázky, které byli pořízeny vozem Mapy Google ještě před postavením samotné budovy. Když se na něj zákazník v Mapách Google podívá, aby se tam dostal, narazí pouze na fotografii ukazující prázdný pozemek.
Taková situace je třeba konkrétně u STK Šternberk, kde můžete vidět záběr z Google Street View s prázdným pozemkem ale reálně zde několik let stojí už postavená budova STK.
Přesně tyto situace jsou matoucí pro případné zákazníky, kteří hledají Váš objekt.
Zastaralý pohled na pozemek na Google street view.
Na pozemku reálně stojí budova STK.
Zkušenost jako v případě STK budovy může být velmi matoucí pro potencionální zákazníky, kteří se snaží najít Vaši firmu. Pokud se také nacházíte na místě, kde byla dříve jiná firma, je pravděpodobné, že vůz Google projel v době, kdy byla předchozí společnost zřízena.
Je rovněž pravděpodobné, že v Mapách Google jsou záběry, kterými se nechcete přímo prezentovat, neboť jste je již upravili, rekonstruovali nebo zcela změnili firemní image.
3. Kapitola
Zákaznící Vás snadno najdou
Pokud přidáte libovolnou 360 fotku pořízenou venku, můžete nahradit miniaturu nejnovější prohlídky Google Street View pořízené vozem Google Maps na této adrese.
Takto vypadá miniatura v aplikaci Mapy Google (vlevo dole)
Ve venkovských oblastech může vůz Google Maps jezdit například jednou za 5 let. Pokud chcete úspěšně podnikat a umožnit svým zákazníkům snadnou dohledatelnost, musíte si zajistit aktualizaci Google street view sami.
Pokud je 360° fotka pořízena dostatečně blízko k bodu Street View, stává se obvykle novou miniaturou záznamu v mapách Google. To pomáhá Vašemu zákazníkovi při navigaci do Vaší polohy získat relevantní pohled na Vaši firmu.
Při snímání Google street view může auto jezdit maxímálně 30km/h, aby zachytilo dostatečný počet snímků prostředí.
4. Kapitola
Nový způsob jak atraktivně interagovat se svým zákazníkem
Internet se stal každodenní součástí našich životů. Díky mobilům se celková využitelnost internet mnohonásobně urychlila – můžeme nakupovat online, cestovat online (Google Street View), vzdělávat se a nebo pracovat.
Největší firmy světa jako Google, Facebook nebo Amazon investují miliardy dolarů na vývoj hardwaru a nových aplikací, které naplno využívají technologických možností internetu.
Využitelnost internetu a mobilních telefonů exponenciálně roste.
Virtuální prohlídka Google street view umožní Vašim zákazníkům zažít Váš nápad, místo, příběh. Většina chytrých telefonů Vám dnes umožní vidět 360° fotky bez použití speciálních brýlí nebo headsetu pro virtuální realitu.
Každý zákazník s chytrým telefonem se tedy může snadno projít Vaším prostorem. Díky tomu budou interagovat s Vašim prostorem způsobem, který dříve nebyl k dispozici.
Interakce se zákazníkem jsou díky mobilům snadnější než kdy dříbvě. Je tedy nutné být zákazníková maximálně k dispozici v online světě.
Virtuální prohlídka Google Street View vám umožňí být transparentní a ukázat zákazníkům, že nemáte co skrývat.
Využitím virtuální prohlídky uděláte výrazný krok pro vybudování důvěry u koncového zákazníka, partnera anebo konkurence. Místo toho, abyste jim jen řekli, kdo jste, můžete jim to ukázat. To vám může pomoci vybudovat důvěru a je to skvělý způsob, jak se odlišit od konkurence.
5. Kapitola
Vidíte počet zhlédnutí Vašeho obchodu
Další skvělou funkcí ve vašem zápisu ve službě Moje firma na Googlu je schopnost sledovat, kolikrát lidé kliknuli a viděli Vaše fotky a virtuální prohlídku.
Virtuální prohlídka Google street view zní opravdu skvěle ale vše si uvědomíte, jak uvidíte počet zhlednutí Vašeho podniku po prvním měsíci.
Když si zažádáte o firemní vytvoření místa ve službě Moje firma na Googlu, získáte přístup k hlavnímu panelu Google Moje firma. Zde můžete spravovat svůj zápis a také vidět, kolik zhlédnutí vašich fotek jste získali. Zobrazí se také statistiky počtu zobrazení, kliknutí na web, volání nebo kliknutí na Vaše místo.
To vše jsou skvělé ukazatele toho, kolik lidí Vás sleduje a navštěvuje přes službu Google.
6. Kapitola
Vaše virtuální prohlídka může být použita na více místech
Virtuální prohlídka Vaší firmy může být vložena a sdílena i na jiných místech mimo platformu Google. Můžete jej snadno přidat na svůj web stejně jako na Facebook s podporou 360° zobazení.
Webová stránka
Google vyhledávání a mapy
Některé firmy rádi používají různé části prohlídky na různých stránkách. Jak všichni víme, sociální média jsou skvělý způsob, jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří se zajímají o produkty a služby.
Virtuální prohlídka Google street view razatně zvyšuje Vaši vyhledatelnost možnými zákazníky.
Použijte 360° obsah jako způsob, jak je dostat do obchodu virtuálně a poté fyzicky. Pokud máte seznam e-mailů svých zákazníků, můžete se s nimi opět spojit zasláním odkazu na novou virtuální prohlídku Google street view.
7. Kapitola
Vydrží věčně - pokud chcete
Google bude Vaše fotky a virtuální prohlídku hostit na vždy, dokud ji sami neodstraníte! Náklady na virtuální prohlídku a produkci jsou relativně levné a po zpracování a zveřejnění na Googlu – tam žije navždy.
Čím více máte relevatnější profil Google moje firma, tím větší máte pravděpodobnost lepších vyhledávacích pozic.
Toto je jen několik způsobů, jak optimalizovat zápis ve službě Moje firma na Googlu, abyste se dostali na vyšší pozici na Googlu. Tyto služby mohou být důležité pro získání pozornosti Vaší firmy online a jsou vysoce doporučovány samotnou společností Google.
Prohlídka bude uložena na Google street view navždy dokud ji někdo neaktualizuje.
Tuto službu poskytují společnosti a musí být důvěryhodným partnerem Googlu, aby měly přístup k publikování Vaší virtuální prohlídky společnosti Google.
Vzhledem k tomu, že se na Googlu děje více než 65% všech vyhledávání na internetu, mělo by být vytvoření optimalizovaného seznamu Moje firma na Googlu kompletní s virtuální prohlídkou Google nejvyšší prioritou každého vlastníka firmy.
Těchto 7 důvodů, proč Vaše firma potřebuje virtuální prohlídku Google Vám mělo nastínit, jaké jsou výhody a možnosti využití virtuální prohlídky Vaší firmy.